افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی لیا با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

در جریان سفر سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان قزوین و همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته دولت، پروژه‌های عمرانی و واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی لیا (استان قزوین) مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفت.

به گزارش سبا724، فرشاد مقیمی روز پنجشنبه و در جریان سفر به استان قزوین، پروژه عمرانی زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت به طول ۷/۵ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۵۷۰ میلیارد ریال را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

همچنین عملیات اجرایی ساخت 10 واحد کارگاهی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۴۳۰ میلیارد‌ ریال در شهرک صنعتی لیا به صورت رسمی آغاز شد.

این مراسم با حضور فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،  رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین، محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،  افضلی رئیس سازمان صمت و صفاری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین برگزار شد.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و هیأت همراه در ادامه همچنین از خط تولید کارخانه مهیار گاز البرز مستقر در شهرک صنعتی لیا بازدید به عمل آورد.

مهیار گاز البرز در زمینه تولید انواع اجاق گاز خانگی، سینک ظرفشویی، هود و.. فعالیت دارد و با سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریال زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر مستقیم را فراهم آورده است.

این شرکت بیش از ۱۴۰ مدل محصول تولید کرده و روانه بازار می‌کند.

مقیمی، همچنین در جریان سفر به استان قزوین، خط تولید شرکت دانش بنیان «سانا اندیشان مجد» و خط تولید کارخانه «بل هلدینگ پارس» مستقر در شهرک صنعتی کاسپین را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

شرکت دانش بنیان «سانا اندیشان مجد» در زمینه تولید انواع دستگاه تست و آزمایشگاه صنعتی و مهندسی فعالیت دارد و با سرمایه گذاری  ۳۸۰ میلیارد ریال برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شغل به وجود آورده است.

کارخانه «بل هلدینگ پارس» نیز در زمینه تولید انواع درپوش، سرپوش پلاستیکی و بطری پلی اتیلن با سرمایه‌گذاری ۴ میلیون دلار ارزی و ۲۰۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۱۰۱ نفر بصورت مستقیم را فراهم کرده است.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، همچنین از نمایشگاه دائمی محصولات توانمندی‌های صنایع کوچک و مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین بازدید به عمل آورد و در دفاتر مشاورین مستقر در مرکز حضور یافت.

منبع: روابط عمومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا