بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت تهران آغاز به‌کار کرد
بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت تهران آغاز به‌کار کرد

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای بازدید علاقمندان برپاست.

به گزارش صبح ایرانیان، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

آیین افتتاحیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با حضور وزیر نفت، رییس دیوان محاسبات کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای خارجی،مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارشد.

 

دکتر محسن قدیری ،مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آیین افتتاح غرفه این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ضمن عرض خداقوت به کارکنان و برگزار کنندگان این رویداد مهم علمی وصنعتی گفت:این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادلات علمی و بهره گیری از توانمندی و دانش شرکت های داخلی وخارجی است .

وی افزود:با تبادل اطلاعاتی که توسط شرکت ها با گروه های شرکت کننده دراین نمایشگاه رخ می دهد شاهد بی نیازی تجهیزات صنعت نفت از وابستگی های خارجی در آینده خواهیم بود.

گفتنی است در جریان برگزاری رویداد ۴روزه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی مهندس جلیل سالاری مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از کانترهای این شرکت در نمایشگاه بازدید کرده و درجریان برنامه ها و طرح های انجام شده شرکت های تابعه هلدینگ پترو پالایش اصفهان قرار گرفتند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا