پرداخت وام به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کردستان تسهیل می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان گفت: پرداخت وام به واحدهای صنعتی فعال و راکد مستقر در شهرک های صنعتی، با انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک های استان تسهیل می شود.

به گزارش سبا 724 ، حمیدرضا امانی روز سه‌شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک توسعه تعاون استان اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری اعطای تسهیلات تلفیقی بین شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان در راستای تفاهم ملی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امضا شد.

وی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه را تقویت رشد تولید و کمک به تحقق شعار امسال در بخش صنعت استان خواند و
ادامه داد: در همین ارتباط بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کردستان که واجد شرایط لازم هستند برای دریافت تسهیلات تلفیقی توسط این شرکت به این بانک معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان بیان کرد: تسهیلات به واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده فعال و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که بر اساس شیوه نامه ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در کارگروه ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مورد تایید قرار گرفته و به بانک معرفی می‌شوند، پرداخت خواهد شد.

امانی افزود: هدف از این همکاری پرداخت تسهیلات و تامین سرمایه در گردش صنعتگران و تولیدکنندگان برای حصول ارزش افزوده مناسب و رشد تولید است.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است. ایرنا

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا